צימרים מקסימים במקום פסטורלי, חנייה בשפע, אווירה מצויינת, ארוחת הבוקר טובה מאוד. מנהלת המקום, דיתי גולדשטיין, קשובה לבקשות המבקרים.. בקיצור, ממליצים בחום."
ריקי חכים
"חזרנו מסופש מדהים!
שירותיות, אוכל טעים וככ המון מגוון
הכל ירוק יפה
שוק ססגוני וטעים
תודה על חוויה מדהימה"
"היה נהדר החדרים ארוחת ערב החלבית בניצוחה של אביטל ביליה הייתה נהדרת כן ירבו עובדים כמוה"
ורדה ודוד
"בסוף ספטמבר האחרון (2021) התארחתי יחד עם משפחתי המורחבת באתר התיירות של עין זיון. בתום אותו סוף שבוע כתבתי פוסט די קשה על אכזבתנו הגדולה מרמת האירוח ובמיוחד מהפער הגדול בין העלות לתמורה. תייגתי מס בני משפחה וגם את מתחם התיירות עצמו. למחרת יצרה איתי קשר דיתי מנכלית המתחם והתעניינה לפשר חוסר שביעות הרצון וסיבותיו. דיתי הקשיבה בסבלנות, גילתה מקצועיות והבטיחה לטפל בסיבות השורש של טענותינו. בנוסף, ביוזמתה ומבלי שביקשתי דבר הציעה דיתי פיצוי משמעותי לכל המשפחה המורחבת. אינני רוצה להיכנס לפרטי הפיצוי (אם דיתי תהיה מעוניינת בכך היא יכולה לעשות זאת) אך אומר כי הוא כלל סופש באיזה תאריך שנבחר בביקתות משודרגות ועוד מס פינוקים. דיתי לא ביקשה דבר בתמורה לפיצוי למעט בקשה שאכתוב פוסט במידה ונצא מרוצים. אז, זהו הפוסט… בילינו בסופש זה 3 משפחות ב-3 ביקתות מדהימות באווירה חורפית מושלמת. מקצועיות הצוות ואופן הטיפול בנושאים שונים היה מקצועי, שירותי וענייני. האוכל מעולה והגינון והנראות יפים ומטופחים להפליא. בקיצור נהנינו מאוד.
לסיום אומר כי יש ויאמרו ״קיבלו פיצוי ועכשיו הם גומלים בפוסט חיובי״. ראשית, אומר ביושר, יש בזה משהו (מה רע בהכרת תודה?) אבל זה לא העיקר, בעיני הטיפול של דיתי כמנכלית האתר בתלונתינו הוא העיקר. דיתי לא היססה להתמודד מיידית ואישית עם הביקורת. התקשרה, ביררה, בדקה והציעה מיידית חבילת פיצוי בעלות כספית משמעותית עבורה ועבור פעילות המתחם. פיצוי שבקלות יכלה לבחור בחלופות אחרות במקומו. דיתי גם יכלה בקלות או לא לתת פיצוי כלל או להסתפק באיזשהם פירורים ולמלמל מס׳ הבטחות כלליות. פעולה זו מוכיחה לדעתי על הבנה עמוקה של תפקידה וגישה שירותית מצוינת ותואמת את התחום (הקשה והתובעני) בו היא נמצאת. המשיכי כך ובהצלחה. תודה רבה מכולנו משפחות גני ו זמירי"